Monday, April 21, 2014

KUMAŞ SEPET ( UTENSILO )


Paskalya tatili nedeniyle 4 gün tatilim vardı ( Maalesef bugün son! Halbuki ne kadar da alışmışım.) ve dikiş için daha fazla zamanım oldu :)) Tatil öncesi kumaşlarımı almış ve planımı yapmıştım. Her ne kadar malzemem yetmediği için birisini tamamlayamasamda.... Kumaş sepetimi tamamladım ve paylaşmak için tatilimin son günü zaman bulabildim. 

Sepetin içi ve dışı için dikdörtgen şeklinde 2 tane pamuklu kumaş kestim. Sepet dik dursun diye dışa gelecek olan kumaşa tela yapıştırdım.




















         İki kumaşı da sağ yüzleri birbirine bakacak şekilde düz dikiş kullanarak diktim.



Daha sonra şekildeki gb. katlayıp; küçük bir yeri açık bırakarak ( sonrasında iç yüzeyini dışa çevirebilmek için) diktim. 


(Tabanlarıını üçgen olarak bir daha diktim.)

 Kumaş sepetlerim hazır :))

Kumaş Sepet 1 (Utensilo 1)

Kumaş Sepet 2 (Utensilo 2)

Kumaş Sepet 3 (Utensilo 3)

Kumaş Sepet 4 (Utensilo 4)



No comments:

Post a Comment