Wednesday, April 23, 2014

BEBEK BEZİ DEĞİŞTİRME MATI

Geçen haftaki 4 günlük paskalya tatilimde hacim vermek için kullandığım tela (volume fleece)  elimde kalmadığı için ve maalesef alabilmek için paskalya tatilinin bitmesini beklemek zorunda olduğumdan  projemi yarıda bırakmak zorunda kalmıştım. Ama salı günü iş çıkışı direk kumaş pazarına gidip ihtiyacım olan ve bir önceki gidişimde gözümde kalan herşeylerimi aldım :))

Bebek bezi ve ıslak mendil çantasından sonra matınıda yapmaya karar verdim. Aslında aklımda sadece mat yapmak vardı ama sonuç olarak düşündüğümden daha kullanışlı ve güzel bir şey ortaya çıktı. Çantası ile uyumlu olsun diye aynı kumaşları kullandım.( Ama diğer bir neden ise  bu renklerle çalışmaya bayıldım.)


Cepli Bebek Bezi Değiştirme Matı 1
Cepli Bebek Bezi Değiştirme Matı 2
Cepli Bebek Bezi Değiştirme Matı 3

Cepli Bebek Bezi Değiştirme Matı 4



Bebek alt değiştirme matının ilk önce ceplerini diktim. Cepleri bebek bezi ve ıslak mendil sığabilecek boyutta hazırladım. (bebek bezi boyutlarını pek bilmesemde internette boy boy boylarını bulabildim :))

1. cep iç kısmı
1. cep dış yüzeyi


2. cep dış yüzeyi2. cep iç yüzeyi


Aşağıda solda bulunan 2. cep dış yüzeyini daha sonra  bebek bezi değiştirme matının kapağı olarak kullanacağımdan; biraz cicili-bicili olsun diye kenarına dantel diktim.


Cepleri hazırladıktan sonra matın içi ve dışına gelecek olan pamuk kumaşları tela ile hacimlendirdim.


                               Cepleri iç kısma gelecek olan kumaşın ortasına yerleştirdim.


Dış yüzeye gelecek olan kumaşıda yerleştirdikten sonra, belli bir yerden küçük bir miktar açık bırakarak kenarlarını diktim.




Kalan açıklıktan çevirdikten sonra açıklığı kapattım ve taa-damm.. Cepli Bebek Alt Değiştirme Mat' ı hazır. 

No comments:

Post a Comment