Thursday, April 17, 2014

BEBEK LAVANTA KESESİ VE JAVRO


Bugün iş çıkışı hem biraz kafa dağıtmak amacı ile hem de zorunlu market alışverişi yüzünden çarşıya gittim. Market alışverişimi tamamladıktan sonra büyük bir reklam dikkatimi çekti: "KUMAŞ PAZARI". Yaşadığım şehir Dortmund,  çok büyük bir şehir değil o yüzden kumaş bulabileceğim yer sayısıda bir el parmaklarını geçmez. Direk mağazanın yerini buldum ve mağaza kapanana kadar çıkamadım. Muhteşem, rengarenk, cıvıl cıvıl kumaşlar.. Hepsine dokunmadan olmaz :)) 

JAVRO mağazası ( http://www.stoffmarkt-dortmund.de ) açılışını yapalı daha 3 hafta olmuş. Hollanda işletmesi olan mağaza ürünlerinin çok çeşitli, kaliteli ve uygun fiyatlı olması ile sık sık uğrayacağım bir yer :)

Tabii..  elimizde boş çıkmadı. Erkek bebek için "bebek lavanta kesesi" yapmayı planlıyordum. Dortmund' da ve Gelsenkirchen' de gittiğim kumaşçılardan pek aklıma yatan hoş kumaşlar bulamamıştım. Ama bugün 4 ayak üstüne düştüm ve bir kumaş cennetine adım attım. 

"Bebek Lavanta Kesesi" yapımında kullanmak üzere (şirin) pamuklu kumaş (2 çeşit) ve onlarla kombine edebileceğim kumaş ve dantel bantlar buldum. Kafamda nasıl görüneceğini tasarlasam bile onlardan bir kaç örnek çıkartmadan yapamadım. Eve gider gitmez denemeye başladım vee.. Sonuç: Çooookkkk tatlıııı....  :)







No comments:

Post a Comment