Wednesday, April 16, 2014

BEBEK BEZİ VE ISLAK MENDİL ÇANTASI

Uzun zamandır, internette gezinirken gördüğüm  bebek bezi çantasını yapmayı düşünüyordum.  Ama bir bebeğim olmadığı ve çevremdeki insanlarında bez kullandıkları bir bebekleri olmadığı için pek de elim gitmiyordu yapmaya.. Ama şimdi, sevdiğim bir arkadaşımın bir kaç ay içinde küçük bir kız bebeği olacak.. Hafta başında bebek bezi çantası için kumaşları seçtim.. Aslında aklımda pembe ve benzeri tonlar vardı ( genelde kız bebekler için hep bu tonlar akla gelir benimde aklıma gelen hep bu renk oluyor :)) )  ama aşağıdaki kumaşları görünce dayanamadım :) ( Fikir değişikliğinin de fena olmayacağını düşündüm. )



Kırmızı puantiyeli pamuk kumaşı çantanın iç yüzü, yeşil desenli pamuk kumaşını da dış yüzü olarak kullanmaya karar verdim. Uçuk pembe lastiğide kapanması için kullanacağım.




Yeşil desenli kumaşa biraz hacim vermek için, kırmızı kumaşıda biraz sertleştirmek için ütü ile yapıştırılabilen farklı telalar kullandım.



İç yüzüne bebek bezlerini ve ıslak mendili yerleştirmek için 2 cep kestim ve bu ceplerden birine daha küçük ek bir cep diktim.



Cepleri ve lastiği iç yüzüne iğnelerle tutturduktan sonra dış yüzün kumaşını üzerine koyup küçük bir yer haricinde ( Daha sonra bu açıklıktan çevirdim. ) diktim. Kalan küçük açıklığı çevirme işlemini tamamladıktan sonra diktim.









Minik bebeğin Bez Çantası hazır.... 
( Elimde bebek bezi olmadığı için çantanın içi dolu fotoğrafını çekemedim.)


1 comment: