Sunday, June 29, 2014

MAKYAJ FIRÇASI ÇANTASI

Arkadaşımın doğum günü için ne yapsam diye düşünürken; tesadüfen girdiğim bir kozmetik mağazasında gördüğüm makyaj fırçası ( makyaj ) çantasını yapmaya karar verdim. Hem çantada fazla yer kaplamıyor, hem de aradığınız makyaj malzemesini bulmak için fazla efor sarfetmiyorsunuz.  :)) 


MAKYAJ FIRÇASI ÇANTASI 1 


MAKYAJ FIRÇASI ÇANTASI 2


MAKYAJ FIRÇASI ÇANTASI 3




 Kumaşları 2 farklı desenden olmak üzere; istediğim çanta boyutlarında (2 parça olarak) kestim. İç yüzeye fırçaları veya diğer makyaj malzemelerini yerleştirebilmek için yaklaşık ana kumaş parçamın boyunun 1/3'ü kadar (malzemelerinizin nasıl durmasını istiyorsanız ölçerek istediğiniz boyutta belirleyebilirsiniz.) 3. parça kumaşımı kestim.



MAKYAJ FIRÇASI ÇANTASI 4
 Kumaşın iç yüzeyine 3. parça olarak kestiğim kumaşı yerleştirdim.

MAKYAJ FIRÇASI ÇANTASI 5


  ve makyaj malzemelerini içine koyup ölçü aldım. Sonra bu ölçüye göre 3. parçanın bittiği yere kadar diktim.

MAKYAJ FIRÇASI ÇANTASI 6



Dış yüzeye gelmesini istediğim parçayı arka yüzünü çevirip;  'MAKYAJ FIRÇASI ÇANTASI 6 '   fotoğrafındaki bitmiş iç kısmının üstüne koyup, en son dış yüzeye çevirebilmek için yaklaşık 6 cm. uzunluğunda aralık bırakarak bütün kenarları diktim.
MAKYAJ FIRÇASI ÇANTASI 7

 Bıraktığım açıklıktan çevirdikten sonra açık olan kısma gizli dikiş yaptım ve küçük çantam hazır.... ;))






No comments:

Post a Comment